کولر گازی 30000 گرین مدل تروپیکال GWS-H30P1T3/R1 | نمای

در قم
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانقم
    قیمتقیمت توافقی

نمایندگی فروش کولر گازی 30 هزار گرین در قم
مشخصات کولر گازی گرین 30000 :
کولر گازی تروپیکال گرین 30000 سرد و گرم مدل GWS-H30P1T3/R1 با ابعاد مناسب و ظرفیت سرمایش و گرمایش BTU/h 3000 برای اتاق های 120 متری طراحی شده است. با توجه به این ظرفیت بالا و صدای کم آن میتوان این محصول را در محیطهای عمومی و پررفتوآمد مانند بیمارستانها, هتلها, سالنهای عروسی, رستورانها و استفاده کرد.
این محصول دو تکه متفاوت دارد. یونیت داخلی آن اواپراتور, فیلترها و را در خود جای داده و یونیت خارجی شامل کندانسور و کمپرسور دستگاه میشود. این ویژگی باعث میشود که قطعات اصلی دستگاه در مجاورت رطوبت یا عوامل خورنده آسیبی نبینند و بتوان از آن در محیطهای مرطوب و آلوده نیز استفاده کرد.
کمپرسور این محصول از نوع تروپیکال است. این کمپرسور میتواند عملکرد دستگاه را به بهترین شکل بهبود ببخشد و مصرف انرژی را نیز کاهش دهد. به علاوه باعث میشود هزینه های نگهداری دستگاه کمتر شده و عمر طولانی تری نیز داشته باشد؛ بنابراین استفاده از آن هزینه ها را کاهش خواهد داد.
این محصول باکیفیت به دلیل داشتن هر دو عملکرد سرد و گرم برای مناطق گرمسیری(حاره ای) استفاده میشود و میتواند در همه فصول سال دمایی مطلوب و دلپذیر را تحویل شما دهد. در روزهای گرم تابستان هوای سرد کولر به سمت سقف و در روزهای سرد زمستان هوای گرم آن به سمت زمین پرتاب میشود. این ویژگی باعث ایجاد جریان همرفتی در محیط شده و در زمان کوتاهتری دمای آن را به مقدار تنظیمشده میرساند.
کولر گازی تروپیکال گرین 30000 سرد و گرم مدل GWS-H30P1T3/R1 میتواند هوای خروجی را تا 15 متر پرتاب کرده و هوای کل اتاق را به دمای مطلوب برساند؛ پس حتی کسانی که به کولر نزدیک نیستند هم میتوانند دمای مطلوبی را تجربه کنند. عملکرد سرمایشی این دستگاه تا دمای 55 درجه است. پس در روزهای گرم تابستان میتوان هوای اتاق و سایر محیطهای مدنظر را خنک نگه داشت.
**جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با شماره تلفن‌های نمایندگی تهویه مطبوع گرین در قم تماس حاصل فرمایید:**

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه