قیمت تیغه کالباس بر

در تهران
    استانتهران
    خیابانمیدان تیموری، به طرف مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک 116، طبقه 3، واحد 10
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166055298
    آدرس وبسایتhttps://kalbasbor.com

تیغه یکی از اصلی ترین و مهم ترین عضو کالباس بر است که انجام کار برش و اسلایس کردن ژامبون بر عهده ی این قطعه خواهد بود. کیفیت این قطعه از نکات بسیار مهم در زمان خرید meat slicer بوده که بهتر است تیغه اسلایسر در برابر حرارت ناشی از چرخش و یا سرعت بالا و حرارتی که بر اثر برش ایجاد می شود، جنس مقاومی داشته باشد. تیغ باید تیز باشد تا با قدرت بالای برش بتواند بهترین خروجی از لایه های کالباس را برای کاربر ارائه دهد. همچنین پایداری در تیز بودن نیز بسیار حائز اهمیت است به گونه ای با چند بار استفاده دچار کندی نشود.
طراحی این قطعه باید به بهترین نحو ممکن باشد، یعنی لبه هایی که علاوه بر برش سریع و راحت، باعث خورد شدن ژامبون نگردند و منجر به ارائه اسلایس هایی یکدست و تمیز از کالباس برای کاربر شوند. بهترین جنس برای تیغ، استیل است. استیلی بودن تیغه مزیتی بوده که باعث می شود تا علاوه بر موارد گفته شده، مانع از چسبیدن مواد پروتئینی شود که این عمل از مواردی است که سبب افزایش طول عمر آن می گردد. تیغه استیل، هرگز دچار زنگ زندگی نخواهد شد که این ویژگی برای زمانیکه تیغه باید مورد شست و شوی قرار بگیرد، مورد توجه است.
همانطور که می دانید، تیغه مستقیم در ارتباط با مواد غذایی است. بنابراین جنس نامرغوب آن باعث می شود که بر روی طعم و کیفیت مواد پروتئینی تأثیر گذار باشد. استفاده از استیل در جنس این قطعه مانع از انجام این کار خواهد شد.
تیغه در انواع سایز های مختلف 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر وجود دارد که از دلایل یک خروجی مناسب با نیاز شغلی شما، انتخاب درست سایز تیغه، مناسب با حیطه ی کاری شما خواهد بود. بنابراین کالباس بر ها را در 4 گروه سایز تیغه تقسیم بندی کرده اند که قیمت تیغه کالباس بر نیز بر اساس همین سایز تیغه مختلف می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه